Garantijos ir prekių grąžinimas
Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspręsime visas kilusias problemas 🙂
Jei turite galimybę – atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu – tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu 8 68626683 (darbo dienomis nuo 10.00 iki 17.00) arba el.paštu baldujura@polvit.lt
365 dienų pinigų grąžinimo garantija perkant internetu
Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365
kalendorines dienas ir atgauti visus sumokėtus pinigus.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
- Prekė negali būti sugadinta;
- Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės,
nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); - Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.
- Negalima grąžinti baldų pirktų lizingo būdų (išsimokėtinai), tačiau prekių galite atsisakyti tuo pačiu metu, kai atvežami baldai. Tiesiog apžiūrėkite baldus, ar jie Jums tinka ir tik tada pasirašykite lizingo sutartį.
- Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 10 d.d., nebent susitarta kitaip.
Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.
Grąžinant kokybiškas prekes už transporto išlaidas atsakingas Pirkėjas.
24 mėnesių kokybės garantija
Kiekvienos mūsų parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Visoms parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Įsigijus prekes, prieš surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.
Garantijos galiojimo sąlygos:
- Surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
- Gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį .
- Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
- Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
- Baldai nukentėjo susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių.
Įsipareigojame atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-45 darbo dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į
kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217. Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu baldujura@polvit.lt
Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
Atkreipiame dėmesį, kad:
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui;
- Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.